بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فوتبال در غم از دست دادن يک هوادار/آقايون بازيکن با تو هستم!

بهترین سایت برای تبادل لینک

آقايان فردوسي پور،عابديني،رحيمي،الماس خاله و تحویل بگیرید!بازهم بوي مرگ،بازهم جنجال سازيهای بيهوده،باز هم ایجادحاشيه با هوچیگری های خاص و بازهم ....
فحاشي تماشاگران در ورزشگاههای تیمهای شهرستانی! و باز هم بروز اتفاقات ناگوار و تلخ در فوتبال ایران!
و باز هم  .... فوتبال در غم از دست دادن يک دوستدارخود سوگوار شده است!
آقاي عادل فردوسي پور؛جنجالي کردن برنامه ات و بازی با اذهان و افکار عمومي ارزش از  دست دادن جان یک جوان 21 ساله را داشت؟!چرا این همه وقت گذاشتی تا در شب قبل از بازی ثابت کنی که تعویق افتادن این دیدار از قبل برنامه ریزی شده بود!؟چرا اين بازي را براي هواداران دو تیم حساس و استرس زا کردی!؟چرا یک دیدار معمولی و ساده را به یک دیدارمتشنج و پرحاشیه تبدیل کردی!؟تاثیرات برنامه نود را برروی داوران بازی ورزشگاه عضدی رشت را دیدی!؟فحاشی تماشاگران همیشه ناسزا گوی داماش را شنیدی!؟اين است دست پخت شما و ديگر آشپزان ناشي فوتبالمون،که در برنامه نود  دوشنبه  13 آذر سال 91 پخته شد!
خدايا اين چه عشقيست که ما بابتش اين همه تاوان مي دهيم و هزينه می کنیم !اما در آخرش خودمان هستیم و دیگر هیچ !
و اما .... با شما هستیم آقايون بازيکن استقلالي:
با شما آقا میلاد،آرش خان،خسروي خوبان،جواد لاليگايي،پژمان با حيا،بچه غول ،امير حسين جان و ...دیدید براي يک باخت و از دست دادن يک مقام مجازي و بي اعتبار_ قهرماني نيم فصل_ از فرط ناراحتي جانمان را هم ميدهيم!دیدید برای به پای آن پیراهن لاجوردی تنتان ما هواداران با ارزش ترین چیزی که در دنیا داریم را چگونه می ریزیم!؟پس شما هم خدا وکيلي هر چه در توان داريد در زمين بگذاريد و با مشکلات آتی تیم بجنگید و .يه جورايي کنار بيائين و قدر این تعصب و عشق هواداراني چون حبیب رفعتی 21 ساله را به تيم و خودتون بدانيد.
البته ما هواداران مي دانيم که شما نهایت زحمت خود را مي کشيد و تا اينجاي کار هم خيلي خوب کار کردید و با 3 گل تفاضل گل نسبت به صدر نشين تيم دوم جدول هستيد،اما ما هواداران می خواهیم بیشتر به عظمت پیراهنی که بر تن کرده اید واقف باشید و بدانید برای قهرمانی و موفقیت باید از جانتان هم مایه بگذارید.شما می توانید در صورت موفقیت در انتهای لیگ به بزرگی کار خود را در پایان همین نیم فصل و از پایان گرفتن عمر همین هوادار متعصب و آبیدل آگاه شوید!ببینید وقتي براي عدم قهرماني نيم فصل اينقدر ناراحت مي شويم،پس اگر خداي نکرده درانتهای ليگ قهرماني را از دست بدهيم،چه بر سر ما خواهد آمد؟!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 9 / 1391برچسب:مرگ هوادار استقلالی,برنامه نود,عادل فردوسی پور,بازیکنان فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com